Sandheden – bare hvordan gør en kende?

Det bryder mit hjerte at se folk, der søger sandheden i mand og uden at man på et forhold til Jesus Kristus vor Herre og frelser, velsigne hans hjerte og sjæl. Den store ting om at modtage sandheden fra den velsignede Trinity er at du opleve det og se det. Med mand, alt du kan få, er nogle viden, forudsat hvem du modtager det fra kender sandheden. Hvordan kan man skelne hvad er sandhed, og hvad er usandhed? John 14:15-17 fortæller os, at Jesus vil bede Gud på vores vegne at give os sandhedens Ånd forudsat at vi er klar. Vi kan kun være klar, når vi kan holde disse to befalinger.

Det er ikke en overnight tur med Jesus Kristus, det er en lang og smal vej og en meget laborous en også. 1John og writtings af Paul har en konto af denne rejse. Du vil aldrig lære hvad denne rejse handler om medmindre du rejse denne vej, som Jesus har kortlagt specielt til dig. Den hårde del er at komme i gang. Det er helt op til dig, dit ønske, din vilje og hvor meget lidelse er du villig til at gå igennem for at tage denne rejse. Man vil skal være frygtløse, hvilket betyder ingen tvivl eller bekymringer, bare 100% tro og tillid til Jesus Kristus. De fleste mennesker ønsker at tage den nemme vej, motorvej til fortabelsens.

De fleste mennesker tror, de kender sandheden fordi de gik til kirke, bibelstudier, læse bøger og modtaget oplysninger fra andre kilder end direkte fra Jesus Kristus. At vide, at Jesus til har gik med ham. At ved Guds ord at kende Jesus Kristus og at have lidt som han har lidt. Mennesker har denne vanvittige idé at da Jesus døde for verdens synder, at vi ikke har at noget, men acceptere faktum, at han er vores frelser, og han døde på korset og genopstod. Vi skal arbejde for vores frelse, er det ikke gratis.

Du læse og studere skrifterne, men ved ikke arbejder dem er intet mere end forgæves viden. Hvordan kan du bevise Guds ord er sandheden uden gerninger? Lad mig give dig et eksempel: Hvis jeg skulle tage en auto reparation manuel og læse det, der kvalificerer mig nok at gå arbejde på bilen? Medmindre jeg har nogen vise mig hvad værktøj og dele jeg savn og viser mig hvordan man kan lave det ordentligt, bør ikke jeg arbejder på bilen, fordi jeg ved ikke, hvad jeg gør. Nu hvis nogen, der ved hvad de laver viser mig den rigtige måde at gøre det vil så jeg arbejde hvad der står i manualen. Vil du have en blikkenslager, lære dig at arbejde på en air conditioner? Har de børsmæglere undervise medicin? Så hvorfor ikke vi har Jesus lærer os hvordan man laver det hjem til Gud?

Mange mennesker bestille ferier med rejsebureauer, fordi de har tillid til dem nok til at give dem en pleje-fri ferie. Men nogle gange de ikke får hvad de forventede, de vinden op på en losseplads for et hotel eller det er beliggende i en dårlig del af byen, osv., osv. Samme sker når mand tillid mand med deres åndelige vejledning, eneste problem er thougC:\Program Files\Article Submitter\temp_article.htmh, når du gå på denne tur er der ingen vej tilbage. Hvem er dit rejsebureau? Kan Gud BlessYou dyrt.

Jeg har modtaget følgende i en e-mail. Jeg håber du finder det oplysende. Please give det videre.

VIDSTE DU, AT DISSE KENDSGERNINGER?

Død er visse men Bibelen taler om utidig død! Foretage en personlig refleksion om dette. Meget interessant læse indtil slutningen…

Det er skrevet i Bibelen (Galaterbrevet 6:7): “ikke narre; Gud er ikke hånet: for overhovedet et menneske sår, det skal han også høste.

Her er nogle mænd og kvinder, der hånede Gud: John Lennon (sanger): nogle år, før, under sit interview med et amerikansk tidsskrift, sagde han: “kristendommen vil ende, det vil forsvinde. Jeg behøver ikke at skændes om. Jeg er sikker.

Jesus var ok, men hans undersåtter var også enkle, vi er i dag mere berømt end ham”(1966)… Lennon, blev efter at sige, at the Beatles var mere berømt end Jesus Kristus, skudt seks gange.

Tancredo Neves (Brasiliens præsident): under the præsidentvalgkampen, sagde han, hvis han fik 500,000 stemmer fra sin part, ikke engang Gud ville fjerne ham fra formandskabet. Sikker på han fik stemmer, men han blev syg en dag inden der laves formand, så han døde.

Cazuza (Bi-seksuel brasilianske komponist, sanger og digter): under en vis i Canecio (Rio de Janeiro), mens ryge sin cigaret, han pustede ud nogle røg i luften og sagde: “Gud, det er for dig.”

Han døde i en alder af 32 af LUNGEKRÆFT på en forfærdelig måde.

Den mand, der byggede Titanic: efter opførelsen af Titanic, en journalist spurgte ham, hvordan sikker Titanic ville være. Med en ironisk tone sagde han: “Ikke engang Gud kan synke det”. Resultatet: Jeg tror du alle ved, hvad der skete med Titanic.

Marilyn Monroe (skuespiller): Hun blev besøgt af Billy Graham under en præsentation af et show. Han sagde, at Guds ånd havde sendt ham at prædike til hende. Efter at have hørt hvad præsten havde at sige, sagde hun: “Jeg behøver din Jesus”. En uge senere blev hun fundet død i sin lejlighed.

Bon Scott (sanger): Ex-forsanger i den AC/DC. På en af hans 1979 sange han sang: “Don’t stop mig; Jeg går hele vejen ned highway to hell”.

Den 19 februar 1980, Bon Scott blev fundet død, han var blevet kvalt af sin egen opkast.

Campinas (i 2005): I Campinas i Brasilien en gruppe af venner, beruset, gik til at afhente en ven… Moderen fulgte hende til bilen og var så bekymret over drukkenskab af sine venner og hun sagde til datter holder sin hånd, der var allerede sidder i bilen: “Min datter, gå med Gud og kan han beskytte dig.” Hun svarede: “kun hvis han (Gud) rejser i bagagerummet, forårsage inde her… Det er allerede fuld “. Timer senere, kom nyheder, at de havde været involveret i en dødsulykke, alle døde, bilen kunne ikke blive anerkendt, hvilken type bil det havde været, men overraskende stammen var intakt. Politiet sagde, var der ingen måde stammen kunne have forblevet intakte. Til deres overraskelse, inde i bagagerummet var en kasse af æg, var ingen brudt.

Christine Hewitt (jamaicanske Journalist og entertainer): sagde Bibelen (Guds ord) var den værste bog nogensinde skrevet. I juni 2006 blev hun fundet, brændt ukendelighed i sit motorkøretøj.

Mange vigtigere folk har glemt, at der er ingen andre navn, der blev givet så meget myndighed som Jesu navn. Mange er døde, men kun Jesusdied og steg igen, og han er stadig i live. “Jesus”

Jesus sagde: “Hvis du er flov over mig, vil jeg også være embarrassedabout du før min far.”

“Herre, jeg elsker dig og jeg har brug for dig, kom ind i mit hjerte, og velsigne mig, min familie, mit hjem, og mine venner, i Jesu navn. Amen.”


Udgivet

i

af

Tags:

Kommentarer

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *